13 Julai 2015

Terjebak, Ingin Cuba, Ingin Tahu, Apa itu Tone Excel ??

Salam... hai semua..

Untuk entry kali ni... ak cuba share experience aku ngn empa semua.. sblum ak nk tulis entry ni..ak pkai dlu..sblom nk share..bak kata aku la.. kita pkai dlu..rsa dlu..bru leh share..klw kata2 hamka.. bnda baik kita share..bnda kureng ..kita hindarkan..btoi x apa aku ckp...

Kalau dgr..mmg rasa..ehh betul ka...xcya la...mahal la..xtaw la..n mcm2 ayat ak pkir sblom ak TERJEBAK benda ni.. ninn dia ak nk abaq mai.. ini berkenaan sim kad TONE EXCEL... merupakan simkad yang menjana pendapatan.. dulu pon ak xcya jugak..tp bila ak join..ok la..dpt la income pasif dri xdpt..dri pengguna yang kaki topup..tp ap kita dpt??(hehe..buat suspen..nak taw..mesej or wsp aku)..

Nmpk cm bodo kan... hahaha..tp lgi ok dri yg laen.. sebenarnya..bila ak pikir blik.. xsalah mencuba..sbb ap?? setiap kjayaan bermula dri mencuba..empa xcya lgi.. tgk ushawan2 yg bejya..sblum depa bjya..ada kita tnya?? yg empa taw ksah Bill Gate..ok la tu atleast taw jgk la kn...xsalah klaw kita cuba bnda pkara baru n amek risiko..




ak taw empa tgh pkir empa..msti pkir yang ni kan..:-

1. Adakah line ok??
2. Signal internet ok??
3. Harga plan dia??

mgkin ad lgi...maybe packgae..

n mgkin empa dh taw OR xtaw.. simkad ni dia terlebih n xdak dlm pmikiran empa...n empa rasa nak taw...jwapn dia ..empa leh cri dlm internet..nk cuba,,nk bljr..msj aku..inshaallah.kita bgkosngsi maklumat..ak pon msih bljar..

klw empa xkisah..bnda ni ak bole bgi msj,wsp, or talk-free ayaq bayaq sendiri la...haha....terpulang.. empa xcaya lgi or kurang jelas..empa leh search ... mcm2 ada.. dari segi positif n negatif.. tu yg ak ckp..ak xsalah mana2 pihak..kat sni..ak nk share..nk SHARE ja pon..TERPULANG..xsalah ingin mencuba belajar mcm mna marketing tu berfungsi..lagipon ni income pasif..n anda mungkin x sedar..
juz bermodalkan rm100...dulu ak beli rm90..sebelum GST la..opss..haha.. tp sama ja.. ak nk menulis xla bapa pndai...tp klw empa nk taw lbih lanjut..empa leh mesej aku...or wasap...kita bjmpa..talk xsampai 10minit pon..promise..Berminat..kita proceed..xminat..xksah..cheer kawan..haha


AZMI 017-4137863 (whatapps)
facebook aku..  https://www.facebook.com/black.hawaii
yg facebook ni..bg yg nk add..tolong msj dlu..keyword:"Saya baca dari blog hang pasai simkad"..haha..bkn apa..senang ak nk taw..


Id : 738917

"Setiap kejayaan, pasti ada usaha, ada doa, ada risiko terpulanglah pada anda, Renung-renugkanlah"





Tiada ulasan:

Catat Ulasan